Hemma i Sverigen igen...

Så var man hemma i Sverige igen då. Planet var två timmar försenat. Jäkligt segt att sitta på Phuket flygplats i flera timmar och bara vänta. Men tillslut fick vi gå på planet! Flygresan gick förvånansvärt fort, den gick väl egentligen inte fortare än den skulle men den kändes inte lika lång som ner.

Jag trode jag skulle sova bort hela den här dagen men icke. Jag är uppe, var uppe redan för en timma sen. Men eftersom klockan är typ 13:30 i Thailand så är det väl int eså konstigt att man inte kan sova när man är van vid den tiden.
Det blev inte mycket bilder på själva resan från min sida, vilket jag ångrar, men mycket fina naturbilder från utflykter m.m. Jag ska sno alla bilder från mammas kamera sen också. Senare idag tänkte jag tömma kameran på allt dess innehåll. :) Så då kommer det väl upp endel bilder här i bloggen.

Dagen består annars av kanske lite tvättning(?), ska träffa Amina, ska träffa Paui, ska köpa alla kattsaker man måste ha för Sigfrid flyttar in idag :) Vi måste handla lite ost, mjölk och andra såna nödvändigheter.
Jag ska också försöka ta bilder på allt jag köpt så ni kan se vad jag har shoppat för någonting på dessa två veckor, inte lika mycket som man skule vilja kanske men endel ändå :)

Nu ska jag försöka leta fram någon frukost, vi får se hur de går!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0