En typisk tjejdag?

Jag och Paulina åkte in till stora staden idag :) Vi började med lunch i Cafét högst upp i Åhléns City. Varsin ParmaFocaccia. Mmm, så gott det var.
Efter det promenerade vi runt ltie i varuhuset och tittade på lite nyinkommna väskor. En större modell av min DKNY har kommit, fast jag är såklart nöjd med min lite mindre. :) Vi tog en sväng in på H&M (synd att jag aldrig hittar någonting i deras butiker i stan) sedan trippade vi bort mot Gallerian och Topshop, dessvärre så blev det ingenting därifrån, finns mycket fint men man har ju inte alltid råd med det dyraste ;P haha. Men man kan ju alltid titta.
NK nästa. Jag provade en jättefin jacka från Odd Molly. Problemet med den var att jag såg gravid ut, och det vill man inte fören man är det på riktigt. Vi gick igenom PK-Huset, en snabbis in på Mathilde och sen ner till Zara. Jag köpte två halsdukar där, 129 kr styck ett riktigt kap. Jättestora och mysiga! :D
 
Ur&Penn hade lite lockande saker också. Jag var nära att köpa en fingerklockan men det känns inte som jag kommer använda det så mycket. (kommer nog köpa den snart endå, den var fin!) Det blev iaf en ring och några armband.

Guldfärgat så klart :D Annars matchar det inte resten av smyckena.
Efter våran lilla shoppingtur blev vi trötta precis när vi gick förbi Fridays. Hmm, vad gjorde vi då? Jo, vi gick och satte oss på uteserveringen i dom höga sofforna och tog varsin cider. Det var så skönt att sitta där, bara vi på hela uteserveringen med varsin filt och varsin cider och massor av tjejsnack :D
 
Sen efter den cidern så bestämmde vi oss för att röra oss hemmåt. Så... Efter en andra sväng till Gallerian, Vero Moda så gick vi till tåget. På Vero Moda har dom en jättesöt kort väst men tyvärr var den förstor så det blev bara det här:

Ett par örhängen och ett hårband. Sjukt söta!
Vi gick till Hemköp och sedan tog vi tunnelbanan hemmåt.
Eftersom jag fått min sms avisering på dessa två godingar:

Så hämtade jag dem också när jag ändå var igång. De två första böckerna i TrueBlood serien, på engelska. Och det går faktiskt bra ändå :D

Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av idol, sen blir det makaroner och köttbullar och sedan blir det dagens avsnitt av idol ;)

Dagens Lycka: Var 100% säker på att jag jobbade långpanna imorgon, dvs 12-22:30, men nu när jag kollade på schemat så står det 12-17! :D Snacka om att jag blev super duper glad! :D

Puss på er.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0