Söndag.

Jahaja. Så börjar veckan om helt från början igen då. September har gått nsabbt tycker jag, den är snart slut! I övermorgon kommer lönen och då ska det storhandlas! :D
Jag jobbar egentligen bara två dagar den här veckan men jag tog extrapass på tisdag och så ska jag jobba Miriams pass på fredag. Så från två till fyra! Bra början efter att precis varit/är fortfarande lite sjuk.

Idag har det inte hänt så mycket för min del. Gick upp vid kvart över tolv på dagen, la mej i soffan (som alltid nuförtiden), älskling åkte iväg och skulle hjälpa några kompisar, jag slog igång Harry Potter och den flammande bägaren, älskling kom hem, vi låg och tittade på Royal Pains, sen drog vi igång Harry Potter och Fenixordern. :)
Och nu tittar vi på reprisen av Dexter, eller iaf jag, lite :) Nästa avsnitt kommer ju inte förens imorgon och det är så spännande för Dexter har precis blivit kidnappad! :O

Min vecka har ändrats från, ledig, ledig, långpanna, springpass, ledig, ledig, ledig. Till: Ledig, lunchpass, långpanna, springpass, långpanna, ledig, ledig.
ILLA! :O Men det blir desto bättre i plånboken om en månad, plus att jag måste jobba igen dom fyra gånger jag varit sjuk :)  



















(gammal bild ;P)










Hoppas ni får en fin vecka.
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: M,ikaela

cool design:P

2009-09-13 @ 23:51:00
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0