Sjukling :(

Jaha, jag ringde och sjukanmälde mej till jobbet för någon timme sen. Igår tänkte jag att jag iaf kunde jobba, knske stå i baren iaf, men i morse så kände jag att nej, det går nog inte alls :(
Min hals är alldeles förstörd av allt hostandes, huvudet har börjat dunka och näsan är helt igentäppt. Fyfan för förkylning.

Som tur är jobbar jag inte förens på fredag igen. Jag vill verkligen bli frisk till helgen, och på torsdag ska jag luncha med mamma så jag hoppas jag blir bättre.

Nu ligger jag i soffan med en filt och har precis tittat på Vänner, dags att byta sida på skivan, så snart ska jag fortsätta nörda :) <3

Kan ingen komma hit med en påse godis och lite såna godsaker. En Ben&Jerry's kanske :P

Nu ska jag krya på mej :)
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag skulle kommit med godis till dig om inte jag hade varit sjuk stumpis :(



<3

2009-09-08 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0