Wok och Latte

Idag har det varit en dag i staden med Amina :)
Jag började med att åka till jobbet och hämta min dricks, alltid glad när man ser hur mycket det faktiskt blir på bara några dgar :) Jag var väl inne på jobbet vid 10:30 ungefär, ganska tidigt, tog en kaffe.
Vid 11 började jag röra mej mot skanstull där jag skulle träffa Amina för att äta Wok på ett ställe där. Sjukt gott var det, fast väldigt mättande så blev ganska mycket lämnat på tallriken (ville verkligen äta allt för att det var så gott).
Vi satt där ganska länge innan vi bestämde oss för att gå till något café och dricka kaffe. Vi gick igenom ringen och in på Indiska där jag hittade helt underbara tofflor och ett par vantar som fick följa med mej hem.
Vi passade på att springa in på BoLagret också och kika lite och även där blev några saker som hamnade hos oss. Två "shot spel" (en var) och så en tavla til mej med Ed Hardy motiv på. Dom här sjukt mycket grejer där, när jag får lön blir det till att shoppa inredning där :O :D Haha.

Vi hittade inte ett enda fik så vi vandrade hela vägen till Medis där vi hamnade på Cozy. Varsin latte senare så började vi röra oss hemmåt, som många andra märkte vi på tåget ;p :)

(här ska det egentligen ligga bilder på tofflor och vantar men det verkar inte fungera att ladda upp just nu så dom kommer upp senare )

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0