Spets klänning,


Igår hämtade jag ut klänningen jag beställt
från Amanda Bergs lilla shop.
Den är super fin och sjukt skön. :) Och så gör den sej jättebra till ett midje skärp och "lack" leggings.
Se själva:
Fin va? Jag är jättenöjd med köpet :)

Jaha, dagen består av Amina :P Haha, jag ska träffa henne alltså. Kanske åke vi inte till staden? Vem vet.
Det känns skönt att va uppe så här tidigt för en gångs skulle.
Eller ja, i sommras var jag upp såhär hela tiden, men nu framåt hösten och vintern så har jag legat kvar i sängen och dragit mej väldigt länge, fråmmåt 11 ibland, det är FÖR länge! 9 är lagom :)

Nej, ha en superbra dag.
Puss&Kram
Christin Wigren

(http://amandaberg.webblogg.se/shop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0