Fika imorgon,



___________________________________________________________________________

Imorgon blir det in fika med Nikolina :) Hon ska ta med sin kamera så jag kan se alla bilder från hennes roliga resa :) Bruning är hon nu iaf!
Det gick bra att jobab idag, 11-17, ganska stressigt över lunchruschen men sen var det tvärdött! Så var Johan Glans och David Batra och hälsade på på restaurangen och tog en matbit, haha. Glans är så jäklar rolig!

Jag har kollat vad det finns för jobbtillfällen på mitt "gamla" jobb på Globen (är fortfarande anställd där så kan ju jobab om jag vill, tihi). Det finns sjukt mycket just nu och det mesta verkar skitkul. Såna events som man vill "delta" i, men eftersom jag jobbar så mycket kvällar nu ändå så vill jag inte ta på mej ännu mer kvällar och NÄTTER (!) Fast någon gång ibland kan ju faktiskt va roligt :) Jag har ingen aning om ifall det är några kvar som jag känner eller om det bara är massa nykomlingar. Jag vet att dom tjejerna som jag umgicks mest med där inte jobbar kvar men det är såklart roligt att träffa nytt folk också.

Ha en bra kväll.
Puss&Kram
Christin Wigren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0