En dag med Nikolina


_________________________________________________________________________

Kom precis hem från Handen, jag och Nikolina åt lite på TacoBar och kikade i lite affärer. Hittade ett par jättesöta benvärmare med ludd på :) "päls"aktigt ovantill på Lindex.

Annars har vi bara varit här hemma hos mej och druckit kaffe, pratat. :) Jätteskönt eftersom det är så satans kallt ute! Snöade ju imorse. Lite tidigt kan man tycka med tanke på att det fortfarande är plusgrader ute. Men det kanske blir en vit vinter och jul iår då ;) Om det börjar såhär tidigt.

Imorgon jobbar jag igen, springpass. 10-14 och sen 17:30-23. Jobbar iof bara två dagar denhär veckan, väldigt skönt. Synd att dom dagarna inte var efter varandra för isf skulle det blivit långledigt för mej :D Weehoo, fast nu blev det ju inte så.

Till middag idag? Jag vet inte. Funderar på att överraska med köttbullar, mos och lingon. Är inte någon vidare mästerkock så det blir inget mer avancerat än så;P haha.

Det är så lyhört här! Jag hörde precis grannens telefon ringa. Lite läskigt är det för man tror tt det är någon i lägenheten :P haha.

Jaja.
Puss på er.
Christin Wigren



Hahaha, fyfan va vi skrattade när vi såg den här bilden första gången!!! <3


Kommentarer
Postat av: Nikolina

HAHAHA, jag var ju lagom söt på första bilden, hehe.

Och ja, vad vi garvade! Söta små änglar dock :D



Sakna att sjunga luciatåg :(

Puss<3

2009-10-13 @ 22:47:51
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0