Tidig Tisdag :)


___________________________________________________________________
Det blev en tidig morgon och en gog frukost för mej idag. Jag gick upp kl 8:00 och satte igång kaffebryggaren, kokade upp två ägg och stekte upp två rostbröd (har inget brödrost), hällde upp en glas apelsinjuice. Sen satte jag igång nyhetsmorgon, och tände ljus och myste ner mej i soffan i min morgonrock.
P r e c i s  s o m  m a m m a ! ;P  <3
Man lär sej som man bli uppväxt med. :)

Jag gick faktiskt upp tidigt av den anledningen att jag trodde jag började kl 10:00, sen när jag tittade på schemat så står det 11:00 och det äe ju altid roligt. Jag hinner sätta på en tvätt och koka upp potatis innan jag ska gå.
Ikväll blir det nog, stekt potatis, stekt ägg och bacon till middag, gott va!? Det är där för jag ska koka potatis nu. :)

Det ser ut att bli en dag med blå himmel.
Puss&Kram
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: Nikolina

PERFEKT! Då slutar vi tillsammans ;)

Kram <3

2009-11-03 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0