sprutor, mat och lööööv.



_____________________________________________________________________________

Spruta, spruta, spruta. Läskigt. HATAR sprutor. Men man måste väl ta det här vaccinet. Jag vill ju inte få svininfluensan precis.
Jag har köpt nya ansiktsprodukter idag, en hudkräm och en smink borttagningsmedel, så jäkla bra, från ACO.
Imorgon kommer Nikolina hit :D Alltid lika kul, dricka lite kaffe, prata, kanske ha lite vänner på i bakgrunden ;P haha. Vi plåtades ju av Maria i måndags. Fyfan va kul vi hade bland alla löven. Wee Lööööööv it! Haha. Jag längtar till vi får dom. Det var synd att det blåste så mycket, håret var överallt och jag skulle tå på en sten vid vattnet. Jag kan ju säga att det bara var tur att jag inte ramlade i ;P

Så denna eviga fråga: När ska jag lära mej laga mat?
ALDRIG, verkar det som. Igår var jag jätteflitig och kokade upp potatis, delade dom och stekte dem. Såklart så brände jag dom lite för mycket så det blev inte riktigt som jag tänkt mej. Jag kan inte änns laga ravioli på burk. Jag vill lära mej. En matlagningskurs kanske skulle sitta fint, men då måste man ha pengar... Allting är ihopkopplat ;p tihi.

Ha de sjukt bra,
Christin Wigren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0