Jag vet inte...


Inte så smickrande bild men det är iaf jag idag :p
__________________________________________________________________________
... vad jag ska skriva om.
Ehm, stängningen gick bra igår, blev lite sent men andå helt okej, det var inte jättejobbigt. Tur att det var fredag så att tågen går iaf. Hela kvällen igår gick ganska bra tycker jag. Det är som Miriam sa; När man kommer upp på golvet och ska jobba så går man helt plötsligt in i ett automat läge så att man bara gör allting. "hej och välkommna, är ni redo att beställa?", gå med mat, le, va trevlig. Sen lite senare på kvällen när det börjar lugna ner sej så stängs det av och man gör ingenting. Man dukar inte upp sina bord, man bryr sej inte lika mycket om gästerna längre som man gjorde innan, det är jättejobbigt att gå med två tallrikar till det närmaste bordet och man vill hellst bara gå runt och löka och inte göra någonting. Prata med arbetskollegorna typ. Haha.

Idag har jag varit på Jysk, Eurostore och Rusta och letat efter julsaker. Vanliga hederliga adventsljusstakar finns typ ingenstans. Jag hittade på Rusta tillslut, men det var inte på samma ställe som julsakerna, så när jag var påväg ut ur affären så såg jag helt plötsligt en hel hylla med ljusstakar. Då blev jag glad. 59 kr styck, så det blev tre stycken. Jag tänkte att jag skulle försöka hitta två stycken stjärnor till vardagsrummet också. Men det får bli någon annan dag.

Och så kommer man till varje dags ständiga fråga. Vad ska vi äta till middag? Om man ska gå ner till konsum och köpa lite köttfärs och slänga ihop en lasagne kanske. Det går fort och är enkelt och så klart så jävla gott! :D

Så måste jag skriva att min lilla firre har flyttat till fiskhimmlen. R.I.P Fisken <3
Det blir nog ingen mer fisk just nu iaf. Isf vill jag ha ett riktigt akvarium som man slipper städa ur varje vecka.

och GRATTIS TILL PAULINA SOM HAR FÅTT JOBB PÅ STADIUM I NACKA!!!!!! :D:D:D:D:D

Nu ska jag gå till konsum.
See Yah!
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

snygg blogg!



förresten, känner du för det skulle jag bli gladare än gladast om du röstade på mitt bidrag, nummer 9, i lindapauline.se 's fototävling :)

2009-11-28 @ 19:58:02
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0