High Heels Gives You A Better View ;)


________________________________________________________________________

Jag köpte ett rött läppstift idag, inte lysande rött utan lite mörkare. Jag tycker det är så jäkla snyggt till mörkt hår. Eller hur!? (syns inte så mycket på bilden tyvärr)


Jag köpte även en tröja, en vit t-shirt aktig topp med texten "High Heels Gives You A Better View", Sooo true! ;P
Här kommer en liten bild på den-->
(så får ni en liten glimmt av min fina Twilight affisch i hallen också)

Jag köpte en sådär FreeBra, men dessvärre så passade den inte, :( Man kan väl inte lämna tillbaka såna saker? Skulle behöva en större faktisk (för en gångs skull, haha). Tråkigt när det händer iaf att de man köper inte passar, men that's life I guess.
Jag jobbade bara till kl 14 idag, så efter det åkte jag och mötte upp Nikolina så åkte vi till Handen och åt på vårat favorit Sallads ställe, jammijammi. Älskar när man får bestämma sin egna sallad. Det blir sååå gott då!

Imorgon blir det upp vid 10 för kl 12 ska jag träffa Paulina i Handen för lunch och sen ska vi ner till ams på ett uppdrag.

Vi har föresten fått iordning våran lägenhet jättefint nu, med dom nya hyllorna, sängborden och så är det STÄDAT (!) överallt (!!). Doftljusen står utspridda lite överallt, vanilj i vardagsrummet, tropiska frukter och äpple i köket och nytvättat i badrummet. Det luktar gott överallt, jippie.
Visst blir man gladare av dofter? Eller är det bara jag som är lite knäpp?

Nej, om man ska börja rota runt i kylen och frysen efter lite mat. Måste hinna äta in Desperate Housewives ikväll kl 21! Missa inte det :D Det kommer inte jag göra iaf.

Puss&Kram på er.
Christin Wigren
(usch jag måste fixa en snygg signatur att ha i slutet av inläggen, förslag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0