Fyfan för nästa vecka!!!

Ja! Jag blir arg och trött. Jag blir trött bara jag tänker på nästa vecka. Eller ja, från imorgon till och med. Jag ORKAR INTE!
Jag vill byta jobb, nu! Jag orkar inte mer, jag är helt slut! Dåligt humör nästan hela tiden, sömnsvårigheter, stress... Stress, stress och åter igen stress. Håret rammlar av! Det gör det när man stressar, usch, jag kommer ju snart va flintis.
Nu sitter jag här i soffan med en påse godis och en BonAqua (tacka gud för BonAqua <3) och surfar runt lite på internet. Ändå sitter jag och tänker på jobbet.
Såhär ser mitt schema ut de närmaste dagarna:
Lördag: 16:25-00:25
Söndag: 16:25-23:55
Måndag: L E D I G !
Tisdag: 11:30-22
Onsdag: 11-14 och 17:30-23
Torsdag: 16:25-23:55
Fredag: 16:25-00:25
Vilket liv man har :D Wohoo. Love it! verkligen...

Nu ska jag inte sitta och beklaga mej.

Ha en skitrolig vecka alla som kan!
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Lowa

Lider med dig! Just därför tycker jag vi ska åka till solen några dagar nu i december .. Hittat massa sjuuuukt billiga resor :)

2009-11-21 @ 00:18:12
URL: http://lowaa.blogg.se/
Postat av: natta

hälsa din chef att jag behöver jobb och du behöver chilla lite haha <3

2009-11-21 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0