Brunett är hett...


____________________________________________________________________________

Nu är jag brunett igen, var ett tag sedan nu, Välkommer tillbaka, du har varit lite saknad faktiskt :) Tonade två gånger i måndags med Kastanj från Loréal Casting, blev gaska rött, så... Idag blev det en toning till, från H&M. Skitbra blev det. Resultat på bilden över ;)

Idag har jag diskat, tvättat och fikat med Amina. Egentligen skulle jag väl hunnit med mer men det blev bara inte så, det finns ju en dag imorgon också. Mellan 11 och 12 ska jag iväg till Paui :) Baka muffins tror jag vi ska göra, mumsmums.
Så måste jag dammsuga imorgon också så jag ska gå till sängs nu så jag hinner göra det innan.
Jag ska inte vara morgon trött imorgon :D
Puss&Godnatt

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

ack :D skitenkelt o göra hihi

2009-11-12 @ 11:54:21
Postat av: Lowa

Du är JÄTTEFIN i håret smulis! Passar as bra i det! Saknar dig, vi måste ses i jul när jag kommer hem!!! :) pöööösss

2009-11-20 @ 12:20:05
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0