Bakning och Expedit hyllor :)

Imorse kl 10:15 kom leveransen från IKEA med mina fina Expedit hyllor. Nu är dom ihop byggda och inredda lite smått. :)
Det här dessvärre inte blivit så mycket städning (fy på mej), men jag har bakat muffins och kärleksmums, jättegoda muffins, kärleksmumsen har vi inte smakat på än men den är nog också god :D
Det jobbiga med nya saker är att det blir så mycket kartonger, usch och fy. Ska springa iväg med dom snart tror jag, så ska jag hämta upp två pallar i källaren för att ha som sängbord :)

Pusspåer
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Chili

åh va gott me kärleksmums!:)

2009-11-15 @ 01:01:34
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0