Sunday Evening

Hallåhallå.
Idag har jag och Nikolina haft en jättemysig dag i stan. Först åt vi på Jensens, drack varsin latte och jag åt glass (orkade däremot inte så mycket tyvärr), sedan gick vi runt i stan och tittade i lite affärer. Vi önskade såklart att det skulle varit lite varmare men man kan ju tyvärr inte bestämma över vädret. 
Jag börjar lite smått kolla mej om efter ett nytt jobb. Jo, jag trivs jättebra på Jensens men det är så himla slitit med sena kvällar och helger. Sedan är nästa fråga då; Vad finns det annars? 
Det är ju i restaurang branschen man kan få jobb om man inte har någon speciell utbildnning för annat, då fastnar man ju. Fy, jag vill inte fastna, men vad kan jag annars göra? 
Fixa en utbildning? Svar ja, men jag behöver ju pengar också och vill inte bo hemma resten av livet. Då måste jag ju jobba extra och det blir ju BARA kvällar och helger. Okej, det kanske leder till någonting bättre senare men ändå.

Nej, slut på funderingarna för just nu för jag ska duka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0