Shopping och efterfester!

Igår gick tiden så jäkla sakta på jobbet, minuterna lixom kryp fram. Jag fick dock sluta 45 minuter tidigare, vilket gjorde så jag kunde ta 19 över tåget och sedan hinna medm in buss, så jag slapp gå. Tack Tove :)
Jag är så jäkla shopping sugen. Vill åka till Farsta Centrum och bara shoppa loss! Men det är ju ganska svårt utan pengar. Eller vad säger ni?

Imorgon har jag springpass. Jag ska gå till den där skoaffären på kungsgatan som Sandra tipsade om mitt förra springpass. Hoppas hoppas hoppas dom har mina supersnygga skor. Isf tar jag pengar från min dricksburk (ajaj) men som vanligt så lämnar jag tillbaka när jag fått lön. Vilket är om ca 11 dagar.
Jag måste också hitta någon som vill byta mina pass den 14 och 15, för då ska jag jobba på globen igen. Det var sjukt längesen och den här gången är det Melodifestival Efterfesten :O :) Kommer bli sjukt kul. Hoppas Tove och Maria jobbar också.

Jag är jättehungrig men vet inte alls vad jag ska äta. Det är så jäkla svårt med lunch, för man vill att det ska gå fort och smidigt. Jag ska iof inte iväg någonstans så jag har ju hur mycket tid som helst men det är tråkigt att laga lunch :P

Men nu måste jag iaf springa och leta efter någonting för min mage börjar bli lite arg :O Den kurrar som satan.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0