Nyfärgat hår och Beverly Hills.

Kom precis hem från Salong Kammarjungfrun. Nu är jag nästan blond, bara lite rött kvar. Idag blev det en dubbel blekning och sedan någon färgning på det så det inet skulle bli lika orange/rosa, typ. Vad jag förstod iaf. ;P Sara gjorde ett superjobb och jag är jättenöjd, nu får vi se hur det blir efter några tvättar. Eftersom jag inte vill slita mitt hår som jag gjorde förr så ska jag nog vänta med att färga/bleka igen, kanske t.o.m. försöka få tillbaka min naturliga blonda färg. Saknar den väldigt mycket, speciellt när man ser bilder från förr, innan svart färg, miljontals blekningar, rött och vad jag nu har haft i mitt kära hårsvall ;) Haha.
Mamma och Micke ska iväg ikväll på middag hos grannen och jag och Sebbe ska laga middag. Jag vet inte vad det blir så det återstår att se. Sen vet jag inte vad som händer riktigt, ville träffa Paui och Martin men Paui är sjukling så det gick inte.

Igår jobbade jag långpanna. Det gick bra tycker jag, förutom att det var jättelugnt först och sedan kom hela stockholms turister kändes det som. Hmm, varför kommer man vid 20-21 tiden och ska äta? Det är iof många som gör det men ändå. Har man inte redan ätit middag då? Konstigt tycker jag.
Jaha ja. jag började kolla på Desperate Housewives säsong 5 igår ikväll när jag kom hem, efter två avsnitt av Beverly Hills 90210 förstås, dom är så himla bra, sedan började ett avsnitt krångla så jag gav upp och bytte serie. Jag ska nog köpa Beverly Hills boxarna tror jag, om dom finns, men det borde dom ju göra. :)

Ha en underbar fredag kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0