Mjölk. :)

Igår jobbade jag som sagt till 23:30. Det gick skitbra hela kvällen, även om de var jättemycket folk så gick de jättebra, och senare på kvällen så dog allt ut. Klockan 22 var det bara ca 6 sällskap kvar. Helt sjukt, en lördag? Efter löning?
För de måste man ju älska melodifestvalen, som Jessica sa ;P
Idag slutar jag 22:30, ska bli skönt att komma hem tidig, men jag missar ändå Beck :( Det går äntligen en Beck film som jag inte har sett och så kan jag inte se den. Buhuu. Aja, jag får väl köpa den eller nått.

Nu blev jag jättesugen på mjölk :O
Så jag ska gå och dricka det så hörs vi kanske senare. :)


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Nikolina

jag har redan sett den men jag ska se den nu igen ! Mohaha :D det kan inte du! :D

2009-03-01 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0