långpannis.

Todillo, idag är det dags för långpanna igen. 12-22:30, och jag jobbar med Nikolina hela dagen :D Förutom den sista halvtimmen. Så det blir roligare att jobba idag iaf :D

På Fredag blir det Discobowling i Sickla, med Lowa och några tjejer till :D Ska bli skitkul!
Lördag och Söndag förstörs ju eftersom jag ska stänga båda dagarna :( Fast det gör inte så mycket, det är bara att vänja sej :)

Jag fick mina skor igår! Som jag beställt från Tradera. Ett par bruna från H&M, såna som jag köpte svarta förut. Sjuuuuukt snygga. Så köpte jag ett par nya jeans igår, och en nya skinnjacka. Cubus har en jeans tävling. Man kan vinna en weekend för två till London med 5000 att shoppa för om man fotograferar sej med sin bästa jeansoutfit, Jeansen ska komma från Cubus. Det värsta är att man måste gå upp på en scen som står i butiken och fota sej mot en speciell vägg. Men det skulle ju va sjukt nice att vinna så det är väl bara att kliva upp på scenen ;P

Så lite dåliga nyheter, min ena fisk dog igår :( Så nu är den vita helt ensam. Undra varför den dog? Stackarn. R.I.P Fisken.

dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0