GRATTIS!

Nu har jag kommit hem och har hunnit äta och allting. Jag fick sluta tidigare, 15:45 istället för 17:00. Ganska skönt faktiskt för på så sätt slipper jag stressa innan träningen.
Jag vill också säga;
GRATTIS MOA OCH AMANDA! Som fyller 20 år idag :D Hoppas ni får en super kväll, hade velat hänga på men jag är så jäkla trött och måste sova om jag ska komma upp imorgon. :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi hade super mysigt hos Matte i lördags. Tittade på melodifestivalen, gjorde korv med bröd och bara satt och pratade. Jag och Paui spelade lite GuitarHero också :D Jag är så dålig. Haha.
Melodifestival. Ja. Hmm? Caroline Af Ugglas!? WHAT!? Usch. Vad lyssnar alla med? Tårna? Hon var ju urdålig.
Jaja, bara hoppas på att inte hon går vidare till Ryssland (är det där den hålls iår?)

Nehepp, time for changing.
Ska åka och träna nu.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0