Tjoho soliga dag.

Idag har jag legat och pressat hela dagen ;) Haha, mesta delen iaf, jag vaknade halv 12 (!) Sjukt sent. Efter en ganska läng stund i solen blev det tillslut för varmt, så jag fyllde på vattenflaskan och gick och satte mej i skuggan en stund. Hela tidne har jag sträck läst I taket lyser stjärnorna, så jäkla bra bok, sorglig men väldigt bra. Nu vill jag verkligen se filmen. Jag började läsa boken igår och det blev utläst för ca en timme sedan. LÄS DEN! även om ni sett filmen.

Ska snart åka till lägenheten där min kära pojkvän jobbar och sliter. Han är så duktig. <3<3<3

Försöker få tag på Amina men hon svarar inte :( Buhu. Duuuum Amina :(
Får försöka igen då.

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: jerkiiiiiiiiiiiiis

filmen i taket lyser stjärnorna är grymt bra, se den ;)



hm ska jobba hos min morbror på hemköp city ;), bra betalt och det ska bli riktigt kul :D Är du servitris förresten ;D?

2009-06-27 @ 19:50:03
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/
Postat av: Lowa

Kul att du gillar den! :)

2009-07-01 @ 12:44:13
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0