Lägenheten.

Nu är det bara fyra dagar kvar till vi får tillträde till lägenheten. Idag flyttade vi in massa grejer, som soffor, soffbord, vitrinskåp och lite småplock. Eftersom min moster flyttar ner till Jönköping idag så var vi tvungna att ta allting vi skulle ha därifrån. Hoppas hon får det bra där nere, det får hon säkert :) <3
Iaf, tillbaka till oss och väran lägenhet, Sebbe har ju redan valt färger till nästan alla rum, köket är ganska hyffsat klar planerat och jag får min garderob/klädkammare :D Ett bra hem för mina skor och kläder ;)

Imorgon är jag ledig från jobbet, skönt, skönt sedan på kvällen ska jag ut och äta med Amina och Emelie. Vi ska troligen gå till Hard Rock Café, men vi får se :)  Ska bli kul iaf, jag ser fram emot det.

Nej, ha de gött.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Me love you <3

2009-06-14 @ 22:43:14
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0