Torsdag.

Nu är jag tillbaka hemma efter att ha kört lite på landsvägar bort mot Huddinge och köpt mina efterlängtade skor på Bianco (En bild kommer upp i ett senare inlägg).
Körskoleläraren tycker att haf är jätteduktig, lite lat med teorin men duktig i praktiken. Jag ska börja med alla prov som man måste gå igenom, halkbanan, teoriprov, uppkörning m.m. i slutet av Februari. Snart så har jag det där körkortet och kan köra runt på vägarna alldeles själv.
Jag hoppas jag klara det på första så jag slipper vänta på nya tider och sådant tjafs.

Min kära vän Amina och hennes pojkvän Johan har 6 månadersdag idag, så jag vill bara säga Grattis till er. Det negativa med det är att jag och Amina inte kan sjunga Singstar ikväll som vi tänkte göra. Jag får helt enkelt vänta en dag till, så tar vi det imorgon istället. Det är klart att dom ska va tillsammans idag, jag är så glad för er skull. :) ♥

Jag vill, som säkert sagt tidigare, någongång börja jobba som sjungande servitris på Wallmans Salonger. De brukar ha auditions i Februari inför hösten. Jag hade då tänk att försöka, och hoppas på att jag är tillräckligt duktig MEN när jag går in på hemsidan så står det att de inte blir någon öppen audition eftersom det är så många som väljer att förlänga kontrakt, kommer tillbaka eller förflyttas så de behövs inga nya. Ja, lite besviken är jag. Jag som äntligen bestämt mig för att våga.
Vågar jag inte söka till Idol med Nikolina så kan jag ju våga det här istället.

Ha en bra dag.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0