BonAqua Skogsbär

Goddag gott folk, hoppas ni har en trevlig fredag hittills. Jag vaknade av ett samtal, ett samtal från SwedBank. Hon ville prata med mig om bolån och göra en kalkyl på hur det skulle bli för mig, ekonomiskt. Det blev inte så bra dessvärre men vi arbetar på en lösning, haha. Jag vill verkligen ha den där lägenheten som är så mysig.

Jag jobbar på måndag sen är jag återigen ledig fram till fredagen då jag ska jobba på Jensens igen. Jag skulle få extratider men jag har inte fått det än, och jag får inte tag på honom ...So I guess I have to wait until friday. Jag kan ju såklart pröva igen och det ska jag, fast inte just precis nu, för jag måste sminka mig och fixa håret.
Snart ska jag åka till Amina och sjunga Singstar. Det är så himla kul, för er som inte har spelat de någongång; Gör det! Det är så sjukt roligt, man vill lixom inte sluta spela någonsin.

Igår var jag och Älskling på Statoil och handlade lite godis. Jag
köpte två stycken BonAqua Skogsbär för det är nog den godaste drickan som finns.
De nya sura bilarna är ganska goda men inte lika som orginalet, tyvärr. Men lite goda.
Och sist men inte minst en påse Gott&Blandat, Jammi jammi. Lakrits och de röda är godast!
Eller vad tycker ni?


Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0