Vill du gå hem?

Vet ni vad jag fick göra idag?
JA! Precis, sluta tidigare. :P Haha. Förmiddagen gick inte bra alls, allting blev bara fel, reklamationer, felnotor, tappade glas, spillde kaffe. Ja, ingenting blev rätt. Plus att ALLA borden var fulla med disk. Som tur är har jag så snälla arbetskamrater som hjälper till, så de gick lite bättre iaf :) Efter lunch gick allt som på räls, skitbra. Inget glömt, inga fel bara jättebra service. ;P 15:15 idag också. Precis som igår.

Min designing av bloggen går inte alls bra, jag började ändra lite, så blev den helt ockej, sen råkade jag trycka på en annan layout och allt försvan! De va inte så kul, men jag får försöka få till någonting, jag har gjort en banner nu iaf som ska komma upp idag tänkte jag. Vi får se om de blir så eller om jag gör de imorgon när jag är LEDIG (!) :) 

Imorse var jag på ALR igen, för att lämna ett anställningsbevis och lappen till försäkringskassan så jag får lite mer pengar. :D Jag kom därför till jobbet 45 minuter innan jag började och det va sååå skönt. Bara slappa, dricka kaffe i lugn och ro och titta på när Carro och Cissi förberedde öppningen. Haha. Sen att jag fick göra de tråkiga jobbet att gå runt och sätta upp lampljusen i hela restaurangen var väl inte så kul men de fick väl gå ;P Haha. Nu jobbar jag inte förens på lördag, på Alla Hjärtans Dag, det är ju lite tugnt, men de kommer ju fler, och egentligen så är det ju baraen vanlig dag som man kanske kan ta igen nästa helg :)

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, Pommes, lövbiff och Bea. Jammi jammi.

Puss&Kram!

Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0