Träningen börjar på lördag!

JaJa! Jag måste igång och träna, jag är upptagen idag, imorgon jobbar jag, torsdag jobbar jag, fredag jobbar jag. På Lördag! Jag tror jag ska åka och simma lite på morgonen. Ja, morgonen och morgonen, jag jobbar till 00:30 så de blir väl på dagen. Nu vet alla som läser min blogg att de är planerat! Så om jag inte gör de så blir det ett jäkla liv ;P Haha.

Om en timme ska jag åka till Handen och ha körlektion, efter de ska jag träffa Amina och byta min tröja som jag köpte igår. Det är nämnligen ett hål i(!). Köper man en tröja för 599 kr så ska den iaf va hel. Så antingen får jag en ny hel, eller så får dom dra av litegrann.

Nu ska jag äta mat :)
Ha en underbar dag.


Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Ella

Det är svårt att komma igång med träningen efter ett break...



Vi har klarat oss otroligt bra för att vi i slutet av varje vecka planerat nästkommande vecka i detalj. Exakt vilken dag vi ska träna & exakt vilken tid. Man ska boka in träningen som ett möte. sen så FÅR man inte banga ur.



Lycka till =)

2009-02-03 @ 15:47:59
URL: http://workoutsummary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0