Nya byxor?

Hallohey!
Hur är det med er?

Nu har jag inte skrivit på några dagar, och jag tänker tyvärr inte skriva så långt nu heller för jag och mamma ska iväg till Handen. jag ska nämligen försöka hitta ett par snygga svarta jeans.
I lördags hade vi tjejkväll hos Amina och det var jättemys, vi gick ner och åt på Viking och sedan satt vi i lägenheten och spelade lite spel, snackade skit och drack alkohol :P Haha. Vi måste verkligen göra om det tjejer!<3

Igår jobbade jag mellan 12 och 17, egentligen 19 men jag fick sluta tidigare, asskönt! Igår tycker jag det känns som de gick jättebra, och det var de andra som tyckte också. Min moster, Emmeli och Emil kom in på resaurangen och åt, dom fick bord på min station :D De var trevligt.

Nej, nu ska jag fixa håret och byta om och åka till handen.
Ha en bra dag!

Christin Wigren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0