Lite av helgen i ord.

Hallåhallå.
Vad har ni gjort i helgen?
Jag jobbade stängning i fredags och kom inte hem förens vid 2 ungefär, så då blev de inte så mycket gjort. Igår hade Johan födelsedagsfest hemma hos sej och såklart när et är något man ska göra så händer något. Älskling fick migrän och låg i sängen och hade ont i huvudet hela eftermiddagen och det såg ut som att vi inte skulle komma iväg. MEN! Vi åkte iaf, det kanske blir bättre om vi kommer ut, och det blev det, iaf lite. Vi var däremot inte hos Johan så länge, tråkigt nog :(.
Det var lite för mycket ljud och musik där så vi åkte till ett lite lugnare place. Nämligen till en av Sebbes kompisar. Vi satt där en stund och tittade när dom spelade poker. Sedan vid halv tolv så åkte vi hem och la oss i sängen och tittade på en film på tv4. :)
Idag har jag varit i Handen och fikat med Amina, vi drack varsin Latte och hon åt en sallad och jag en kärleksmums, MUMS. Så hittade jag en sjukt fin klänning på Esprit. lite skjort-aktig. Tyvärr så räckte inte mina pengar på kortet så jag ska dit imorgon och köpa den för mina drixpengar :'( Fast bara låna! När jag får lön, nästa måndag så ska jag lägga tillbaka 650 kr där, för den burken ska man inte röra egentligen. Lite sparpengar är alltid bra att ha, om man har något att spara till iof. Kanske till en bil? En resa? Ja, vad som hellst kan de ju faktiskt vara :P EN HUND! :D
Jaja, de löser sej vad det sparas till.

Nu måste jag äta någon slags middag för jag är ashungrig och alla andra har redan ätit.
See Yah!

Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0