Skor skor skor skor!


Checka mina nya sjukt snygga skor!
Beställde som från Nelly i måndags tror jag det var. Är dom inte underbara!? hur sköna som hellst också. Me lajki!
Jag fick gå hem från jobbet kl 12 idag, så jobbade bara 1½ timme, sjukt skönt. Vi var för många som jobbade så där hade jag tur att jag sa till först om att vilja gå hem :) Tack Maria. Hihi.
Så nu när jag äntligen fick lite tid över för annat så tänkte jag diska, sätta igång en tvättmaskin och städa, sen om jag hinner så kanske man ska pallra sej iväg till gymmet en snabbis för att sedan äta middag med Amina och Johan :D Och titta på Idol-finalen.

Så passa på att spana in mina skor nu, jag vet att du vill ha likadana ;P

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: jennie

skit snygga=)

2009-12-11 @ 15:51:15
URL: http://theresemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0