Nytvättat.

Nu är alla kläder snart rena och fina igen :D Vi började tvätta igår, två maskiner då, två maskiner idag och en sista imorgon. Sä jäkla skönt! Jag måste verkligen få in lite rutin med det här alltså.
Få in någon runtin över huvudtaget med det här flyttahemifrånandet. Det ska diskas, tvättas, städas och mycket därtill. Min skurhink står ute på balkongen och är djupfryst så det blir nog kanske att unna sej en ny till våren :P Man måste ju tvätta golven ibland också. Tråkigt ska det va! Eller? :P Haha.
Fast det går väl att göra det lite roligare med hög musik, och dansa runt med golvmoppen, varför inte? Så gör som ju i filmerna. haha.

Imorgon ska jag iväg till jobbet igen, börjar kl 11. Ska försöka hinna förbi handen innan och lämna ett CV, weehoo, hoppas det går bättre än det förra.
Klockan 17 när jag slutar så ska jag möta upp Amina så ska det bli lite mellandagsrea för våran del, lite måste man ju hinna med. Jag har inte köpt någonting på rean iår. Andra är har man kommit hem med massor av påsar från olika butiker, men jag har lixom inte riktigt råd med det längre, tråkigt nog.

Skriv någon bra låt! Jag vill ha massor av bra musik, men det står still i huvudet på mej, så hjälp mej :)

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Ulrika

hERO OF WAR- Raise against!



2010-01-02 @ 23:57:15
URL: http://sandblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0