Julgrans shopping :D


Två söta :)
___________________________________________________________________________
Idag har jag och mamma varit och shoppat julgrejer. Jag köpte en julgran på Rusta :) Så köpte mamma julgranskulor, glitter och belysning till mej, Tack mamma <3
Så fick jag en inflyttningspresent av morfar :D En smörgåsgrill från OBH Nordicas Chilli serie, älskar dom grejerna, och mer blir det, Tihi :D
Just nu sitter jag och väntar på att One Three Hill ska börja, så ska jag väl diska snart också, det behövs VERKLIGEN! Men det är ju dessvärre såååå tråkigt.
En annan tråkig sak är att lilla Nikolina inte kan gå och se Backstreet Boys, tycker synd om det snuttisen :( som sett fram emot det.

Ikväll blir det väl bara Idol tror jag, hemma, skönt. Mamma tog med sej middag till oss, hemmagjorda köttbullar.

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Sötis då! <3

Nej, har spytt, har feber och väldigt ont i halsen.. vet inte om illamåendet beror på att jag är sjuk eller graviditeten.. men bra mår jag iallafall inte. Vågar dock inte sjukanmäla mig så ska ändå jobba imorgon.. jobbar du långis ??

Kramar <3<3

2009-12-04 @ 18:14:04
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0