Så länge vi båda andas.

Fjärde boken är utläst nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra, :( Vad ska jag läsa nu? Jag vill läsa mer om Edward och Bella.
Längtar till Stephanie Meyer släpper boken ut Edwards synvinkel. Om den kommer publiceras överhuvudtaget, hon blev så besviken när en del av boken läckte ut att hon kanske inte vill fortsätta, jäkla människor att läcka ut någonting. Ni/du som gjorde det har förstört för många Twilight älskare.
Hoppas hon Stephanie bestämmer sej för att skriva klart och publicera den, längtar redan väldigt mycket efter den.

Dagen består av att jag ska åka och köpa ett badrummsskåp och någonting nytt till min lilla fisk. Den gamla plast blomman/stenen var så äcklig att det blev smutsigt i vattnet igen så fort jag satte ner den i skålen.
Så det blir först, ZRT och sen Bauhaus.
Köket är målat nu, det är bara den mörka väggen vid fönstrena kvar, och såklart golvet, men det börjar likna ett kök nu iaf ;P haha.

Nej, nu måste jag åka iväg så jag inte förspiller hela dagen på onödigheter som att sitta här vid datorn, även om det är väldigt skönt att sitta här ute på balkongen med datorn och bara njuta av det fina vädret.

Ha en bra dag och njut av den lilla del av sommaren som är kvar.
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Vad hemskt att ha läst ut alla.. men man vill ju ändå läsa så de kommer ju bli så till slut :(

Imorgon ska jag tvinga Ullis att titta på filmen med mig för hon har inte sett den än!! Hon är också lite smått imot vampyr filmer men de kommer nog ändras ;)

2009-08-13 @ 14:16:56
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0