Middag?

Frågan är... Vad ska vi äta idag?

Jag följde precis Nikolina till bussen. Vi drack kaffe och satte på Twilight såklart, vad annars?
Jag vet, jag vet. Vi ÄR besatta men den är så otroligt bra så det går inte att sluta titta, hihi. Just nu är den på tvn i bakgrunden.
Jag har varit och handlat bröd och pålägg. Jag ville köpa spaghetti och bacon så vi kunde laga carbonara idag men var är pengarna någonstans? Hmm, inte på mitt konto iaf :P
Jag måste sluta göra av med pengar så snabbt, jag tycker inte att jag har köpt någonting, men det blir väl så. Köper lite grejer til lägenheten, kanske någon tröja. Två par skor har jag iof köpt, men tillsammans kostade de bara 500 kr så det är ju inte de allt gått till :)
Tur att man får dricks iaf.

På lördag ska vi ut och käka på Stekpannan på söder. Väldigt god mat. Peter Habers stammhak tydligen ;P Sist vi var där så satt han faktiskt där i restaurangen. Lite roligt faktiskt.

Ska gå och rota lite i frysen efter någonting att äta till middag.

See Yah!
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0