Söndag igen då.

jaha så var det söndag igen. Igår var vi alldeles för många i en alldeles för liten stuga. Närmare bestämt 9 personer på en 10 kvadratmeter yta. :) Men det gick, väldigt varmt men roligt. Så idag mår man väl lite sådär, jag har varit onyttig iaf och ätit makaroner och bearneisesås. Jättejammi. Så köpte jag färskpressad apelsin juice också.
Idag är en hyra film/bio dag tycker jag. För mej iaf. :D Jag vill se Fast & Furious, verkar sjukt bra. Alla andra är ju bra så den borde ju också va det då.
imorgon skulle jag haft springpass egentligen men Nasim ville ta det och det fick hon, så jag är ledig. Jag borde inte ge bort pass sådär bara, speciellt inte nu när jag har varit sjuk i två veckor också. Jag kommer knappt få några pengar. jag får spara på min nuvarande lön så det räcker nästa månad. inte för att jag har några stora utgifter men man vill ju inte va helt pank!

Nej, ni får ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0