Skulle publicerats natten till lördag 00:55

God natt får jag väl säga ;P
jag kom hem från jobbet för ca en kvart sedan och nu sitter jag här i köket med laptopen i högsta hugg och ett glas med god Hallon och Tranbärs saft. Jammijammi säger jag bara. Mamma sover och mina bröder är hos pappa och Micke är och cyklar på Mallorca. Så det är bara jag och katten vakna, skulle hellre se att hon också sov, för hon skriker som ett.. jag vet inte vad.
Det gick faktiskt bra att jobba idag, tillslut. Eftersom handdatorerna inte fungerade så var det hela gänget på stora datorn och det blev kööööö(!) men det gick :) I början var det bara sjukt jobbigt men sen när man väl kommit in i det och började förstå att allting skulle ta mycket längre tid än vanligt så gick det riktigt bra måstejag säga. Lite beröm till mej själv att jag klarade av att reda upp min station från kaos till perfektion (inte riktigt perfektion men nära inpå ;P), så en eloge för det tack *klappar händerna för mej själv*.
Nu gör min katt någonting någonstans som hon inte borde göra tror jag. Får den känslan när det låter som att någonting ska rasa i golvet snart. Springer och tittar. Jah! Hon hade klättrat upp bakom brorsans TV och höll på att ramla ner i en papperspåse. Jag vet, min katt är inte den smartaste och smidigaste, men inte heller den yngsta och helt medvetna heller. Hon är så gott som döv, nästan blind och verkar ha problem att minnas, eftersom hon skriker så fort hon lämnar någon och när man kommer upp bakom henne så blir hon lixom..."jaha, va du hemma?" Sjukt korkad.
__________________________________________________________________

yes, detta är då ungefär en fjärdedel av allt jag skrev, ett 40 minuters inlägg försvinner bara sådär tycker jag är taskigt! Det ovanför är iaf det som blev kvar!  Fan va arg jag blir när det inte funkar som jag vill!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0