Det blir Tacoooooos till middag! :D

Yes, det är sommar idag också :) Jag vet däremot inte vad jag ska göra, Amina sa att jag har ju en hel skog utanför men vad ska man göra i en hel skog själv? och i skogen skymmer väl träden så de blir skugga :O
Jaja, jag ska hänga tvätt, sen ska jag gå ner och kplla ihop min dator igen och göra e-learningen, funkar den inte därnere heller så blir det ju jävligt tråkigt för mej. Har man popup skyddad dator så är det kört har jag märkt, för då vill de inte fungera.
Nu mår jag lite bättre iaf, ingen feber. Bara ruskigt tjock i halsen och en äcklig hosta som gör jätteont. På torsdag ska jag till vårdcentralen och så får dom se hur det ser ut.
hungrig är jag också. vi har som vanligt inget som känns inbjudande för tillfället. Varför är det så?
Det finns hur mycket som hellst men ingenting som man är sugen på. jag är sugen på tacos! Mmm, va gott.

Nej nu ska jag fixa e-learningen. :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0