Är våren här nu äntligen på riktigt?


Sorry för dålig uppdatering under gårdagen, eller ja, rättare sagt noll uppdatering. Men det var fint väder och jag och Emelie var ute och gick promenad i ett antal timmar. Myspyyys! Gick igenom Norrby så vi stannade hos mamma och drack lite flädersaft innan vi fortsatte färden. Sen hämtade Empan lite grejer hemma hos sej och sen blev det vidare hem till mej.
Vi fixade ballonger som vi sedan satte upp på Vigges dörr. Han fyllde år igår! Så rosa ballonger med silvrigt snöre. Snyggt som satan blev det också!

Middag åt jag hos pappa. VÄRLDENS GODASTE MIDDAG måste jag tillägga! Lövbiff, pappas pommes friterade i kastrull med olja och bea! JAM!
Det har vi ätit varje gång vi varit där sedan väldigt längesen. Kommer inte ihåg hur många år, men första gången vi åt det satt vi i pappas kök och käkade med en flyttkartong som bord. Haha. Sen dess har det hållt i sej!

Idag är det full fart i tvättstugan. Synd med tanke på det fina vädret. Jag funderar på att koka upp lite kaffe, ta min termosmugg och sitta ute i solen mellan tvättningarna. Det är verkligen sjukt varmt i solen! Sååå skönt!
Nu blir det någonting att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0