4 Januari 2011

Jag håller på att packa inför Åre. Vi åker på torsdag morgon.
Jag och Sebbe (som ska åka i en bil) fick lite problem när vi helt plötsligt idag fick reda på att vi inte hade någon bil att åka upp i! Men min snälla bästaste lillebror var snäll och var villig att låna ut sin bil till oss över helgen så nu är vi redo igen!

Jag försöker organiera min packning så de inte ligger helt huller om buller i väskan och så jag inte packar med för mycket.
Nu har jag iaf lagt ner allt de viktiga. Typ pjäxor, åka-skidor-kläder, sängkläder, handukar, mjukisbyxor m.m. Imorgon har jag tvättstugan också så det blir jätteskönt att ha allting rent också när vi kommer hem igen, och även får med rena kläder till Åre.


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Hahahahhaha Sigge gör precis som Gizmo.. Vill åke med lixom. Hoppas du har det askul i Åre! Skulle också vilja dra iväg bara sådär..

2011-01-05 @ 10:16:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0