Har tråkigt.

Jag har tråkigt och inget att göra så jag ska göra en sån här värdelös lista där man bara får använda första bokstaven i sitt namn.
Jag kör på båda mina namn för så tråkigt har jag!

Förnamn
1. Vad heter du? Christin
2. Ett ord på 4 bokstäver: Cool 
3. Flicknamn: Cecilia
4. Pojknamn: Carl
5. Yrke: Chaufför
6. Färg: Chockrosa
7. Klädesplagg: Canada Goose-Jacka
8. Mat: Carbonara!
9. Sak i badrummet: Citrondoft-spray?
10. Plats / stad: Canberra
11. En orsak att vara sen: Cykeln gick sönder...
12. Något man skriker: Christin är bäst! 
13. Film: Casanova
14. Något man dricker: Cider, yummi.
15. Band: Coldplay
16. Djur: Cat
17. Gatunamn: Cvägen
18. Bil: Citroén
19: Sång: California girls
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Cykeltävling!

Efternamn
1. Vad heter du? Wigren
2. Ett ord på 4 bokstäver: Weei
3. Flicknamn: Wilma
4. Pojknamn: William
5. Yrke: Wolksvagen mekaniker
6. Färg: Wildberrie-röd
7. Klädesplagg: Wonderbra
8. Mat: Wildonion 
9. Sak i badrummet: Wc
10. Plats / stad: Washington
11. En orsak att vara sen: Woke up to late. 
12. Något man skriker: Wiiiihoooo!
13. Film: Wallstreet
14. Något man dricker: Wasabi/lemon xider
15. Band: White stripes
16. Djur: Willy (som i rädda willy)
17. Gatunamn: Wallybyway 42 i Sydney
18. Bil: Wolksvagen
19: Sång: Wiskey in the jar
20Aktivitet med mer än en deltagare: World cup... någonting
Det är svårt att komma på till alla faktiskt. Svårare än vad man tror!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0