Bärbar skrivare från HP



Skrivaren som blev vunnen skickas till mej i veckan, de blev fixat så jag och Amina får dom samtidigt :D Wonderful!

Idag började som sagt Marknadsförings kursen i skolan. Jag har sett fram emot den så mycket! Det verkar jättebra och boken är lätt att förstå. Mycket bättre än både projektledningen och företagsekonomin.
Reklam och PR har väldigt länge varit intressant för mej och jag jobbade ju inom sociala medier ett litet tag, som säljare men det var ju ändå "reklamplats" jag sålde.
Det är en väldigt lugn start på kursen. Idag och imorgon 9-16 sen är vi tydligen lediga onsdag, torsdag och fredag. Så även om vi inte har höstlov så får vi ett litet ändå. HÄRLIGT!

I slutet av veckan ska dom ringa från Ica Maxi också. Det var ju där jag var på intervju i fredags, det har jag nog inte sagt tror jag. Jag hoppas det gick bra och att jag kan få en extra tjänst där! Lite extra pengar och erfarenhet skulle inte skada.



Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ska hälsa från Tommie att han blir sur på dig som vinner saker hela tiden! haha :D

Träffas o dricka kaffe snaaaaart ? :) hihi

2010-11-08 @ 18:45:49
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0