Ica Maxi, skola och TrueBlood.

Om ungefär en timme så kommer mamma och hämtar mej så ska vi åka och handla. Eller jag ska handla iaf, storhandla :D
Vi har absolut ingenting hemma. Heltl sjukt. Så nu har jag skrivit en lista på allt jag ska köpa så nu borde jag få med allting, och säkert lite till.
Sitte och kikar på True Blood, eller jag har tittat och nu när Sebbe kom hem så ville han också se men han skulle duscha först. Då tänkte jag att jag kunde passa på att blogga lite till idag :) Nu när jag ändå är igång lixom.

Jag satt och kollade på utbildningar tidigare idag. Hittade några intressanta. Makeup utbildningen har jag funderat på en längre tid men känner att det är lite ostabilt som arbete ändå. Så hade vi någon slags inredningsutbildning, men det mest intressanta var nog PR-assistent. Varför inte?
En dag i veckan, måndagar mellan 18-21, 15 veckor tror jag det var. För en inte allt för hög summa. 13 september startar den isf, så det är ju ett tag kvar, men det behövds ju tydligen mycket PR-assistenter nu också så de blir perfekt :)

Nu blir det vidare till True Blood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0