Gamla favoriter ♥

Sitter och lyssnar på massa gamla godingar :) Som t.ex. Starlet Suicide, Courtney Love. Hade glömt hur mycket jag tycker om dom. SKa nog koppla in hårdisken och lägga över lite music till telefonen :D Måste fixa min Mp3 också så jag har någonting att lyssna på på planet på lördag.
Efter det ska jag åka till gymmet och springa lite på bandet, vi får se om det blir någon styrka idag, blir nog bara kondition. Har ju bilen idag så det går snabbt :)
Sen kanske det blir en kaffe med Nikolina? :)

Vad är detta för väder? Det är iof skönt att det regnar nu och inte snöar, men man blir ju int eså glad när man vaknar på morgonen och tittar ut genom fönsret, så är det massa snö på marken!? Whata fuck!? Det ska va vår nu, nu, nu!
Är det inte vår när jag kommer hem igen om 2½ vecka så ska vädret få se på fan! haha, nej, man kan väl inte göra så mycket åt det antar jag :)
     
Hittar däremot inga bra videos på Stalet Suicide, m,en gå in HÄR! och lyssna lite om ni vill :)

Tänkte lägga upp lite mer musik snart, from the old times. :)
_______________

4 dagar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0