Nautilus Goes Actic

Jag har ju tränat på Nautilus sedan 6 månade tillbaka ungefär, har tränat där tidigare också men har hoppat mellan några olika gym men gick till bara dit för att det var helt enkelt bäst. Iaf, nu har Nautilus bytt namn. eras nya namn är Actic. Det är inte alls några prisskillnader eller förändringar alls, det är bara namnet.
På andra anläggningar så finns det gruppträningar, spinning och personliga tränare, men inte på min inte. Där finns gymmet (kondition och styrka) och simning. Förr fanns det solarier också men dom är borttagna tyvärr. Skulle ju annars va skönt och träna och sola på samma ställe. Jag solar ju inte nu men om de skulle finnas lägligt så skulle jag kanske gjort det.

Det som är negativt med den här kedjan är att man inte kan träna på olika anläggningar utan att betala en gästavgift. Jag som har avtal med Actic i Torvalla, Haninge kan inte gå till Actics anläggning i vasastan och träna utan att betala en gästavgift på 150 kr. Tråkigt nog.
Nu när jag börjar jobba vid St. Eriksplan skulle det ju va perfet om jag kunde träna direkt efter jobbet/påväg hem, då de finns en anläggning på St. Eriksgatan.
Jag kommer ju inte träna innan jobbet,om jag inte går upp kl 5 och är på gymmet när det öppnar kl 6, då jag börjar kl 9. Jag slutar sen kl 17, är hemma vid 18 och ska åka till gymmet då?
Först måste jag äta för jag är säkert jättehungrig, då blir kl 19 plus att jag måste smälta maten så jag inte får håll. Så vid 20:00 kanske jag är redo att träna.
Gymmet stänger 21:00!!! Det hinner jag ju knappt alls.
Nu tänker ni såhär; Varför byter hon inte bara gym till de på St. Eriksplan? SVAR: Jo, föratt om jag vill träna på helgen eller semester, eller bara en ledig dag helt enkelt så vill jag inte behöva åka ända in till stan för att göra det.

De här blev ett sånt där långt inlägg som ingen orkar läsa. Egentligen är det jag vill säga; FAN! Jag måste betala 150 kr extra varje gång jag ska träna bara för att Actic inte har kort som går att använda på alla anläggningar.



Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan man inte vara medlem på båda ställena? :)

2010-06-08 @ 23:56:30
Postat av: chrissie

Jo de kan man säkert. Men att betala 239 (som jag betalar nu) i månaden, plus deras avgift på St. Erikgatan som är 379 i månade blir ganska mycket pengar :p tyvärr.

2010-06-09 @ 10:13:48
URL: http://chrisswi.blogg.se/
Postat av: Roger Eklöw

Hej Chrissie!

Självklart är inte fallet att du skall betala 150kr per gång du tränar hos oss.

Om du har ett giltigt medlemskap i Torvalla så betalar du endast 30kr per gång hos oss i Vasastan.

150kr kostar det om man inte är medlem på någon Actic anläggning.

Jag ber så mycket om ursäkt om du fått en annan information från oss.



Kontakta mig om du undrar över något.



Varmt välkommen till oss på Actic Elite i Vasastan!



Mvh Roger Eklöw

08-728 53 30

2010-06-09 @ 11:33:06
URL: http://www.actic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0