Dåliga jag :P

Oj vad jag har blivit dålig på att uppdatera nu :P Men när det är varmt och soligt ute så blir man inte så väldigt sugen på att sitta inne framför en dataskärm.

Imorgon är det måndag och det ska iväg och jobbas igen. En arbetsintervju ska jag på också. Hoppas de går bra :)

Helgen har varit jättemysig faktiskt.
I fredags gick jag och Sebbe hem till hans pappa och satt där med dom och deras vänner, snackade, skrattade och drack någon öl.
Igår var jag hemma hos Nikolina och fikade och åt massa god frukt på dagen. Det får inte gå såhär lång tid innan vi ses igen :P Var ju flera veckor sedan nu. <3
På kvällen åkte vi hem till Paui som fyllde 20 i onsdags och firade henne lite. Vi hade hur kul som hellst och så hade vi en liten lysmask som gäst också, har filmat den så den kommer upp här på bloggen också :D
Bilder från gårdagen finns på Facebook om någon vill se.

Idag har det inte hänt så mycket. Hade planerat att åka till Jennifer med Amina och sola och bada men det blev inte så. Åkte iaf hem till mamma och skrev ut mitt CV och fikade och satt på deras nya fina utemöbler.

Nu tittar jag på filmen Just like heaven, sååå See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0