Ledig dag.

Hejhej.
Jag vet inte varför jag inte har bloggat på så länge, det har lixom inte funnits något sug :P Haha. Så kan jag inte skriva ordentligt med dessa lösnaglar. Missar några bokstäver här och där.

Jag klev nyss upp ur sängen efter att ha legat boch tittat på film en stund, 17again blev det. Den var ganska rolig faktiskt :D Lite knäpp sådär, upptäckte att Matthew Perry var med också :D *Vänner freak*

Jag får ingen ordning på det här inlägget. Har inte någonting att vskriva om, livet flyter på som vanligt. Jo! Jag har sökt ett till jobb också, hoaps jag får svar, skulle få det inom 2 veckor om dom vill att jag ska komma på intervju. Tyvärr tänker jag inte berätta här var och vad det är för jobb, men jag skulle älska att ha det :D tihi.

Jag är så sugen på sallad också, men vi har ju inte så mycket sallad här hemma och orkar inte gå ner till konsum och handla. Jag vill äta i handen på det runda caféet :/

En sak som jag funderar över... Hur lång tid tar det att få hem en order från Bubbleroom? Min avi borde komma snart, man blir så ledsen. Så har jag klickat hem en Ed Hardy bikini till Thailands resan också :D Längtar!

Pusspåer
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0