Älskade skor :)

Dagen började med att jag försov mej lite såklart. Eftersom jag stängde restaurangen själv igår och kom hem frammåt 1 så var jag ganska trött.
Ca 10:30 så mötte jag iaf upp Amina och Natta för att åka upp till Haninge Centrum och käka lunch och dricka kaffe. Det blev en god Nacho DeLux på TacoBar och så blev det självklart en liten runda i affärerna runtomkring också. 
Jag lämnade tillbaka den grå stickade tröjan som jag köpte på Gina i fredags eftersom jag verkligen ångrar att jag köpte den, så köpte jag en ny top istället. Sjukt fin. Ni får kanske se den senare :P
Så gick vi förbi DinSko också, dom som har fått in så mycket nya fina nyheter inför hösten/vintern, så det blev SÅKLART en sväng in där också. Jag hittade dem här fina skorna med kilklack och både snörning och spännen.

Mm, snyggingar, det gick inte att lämna dom i affären. Jag blev medlem i någon rabatt-skoklubb också så det blev 10% rabatt på dem också. Mer perfekt kan det ju inte bli! (ursäkta vårat urfula medeltidsgolv på bilden, ska läggas om snart ;P haha)

Sen vid kl 13 så var Amina tvungen att åka tillbaka till skolan så då åkte jag hemmåt igen. Jag ska nog käka middag hemma idag innan jag åker till jobbet, är så trött på maten där. Usch! Jag stänger idag igen, inte själv hoppas jag, men det tror jag inte. :)

Så vill jag önska Nikolina en underbar, härlig, avslappnande, varm och skön resa till Grekland och hoppas att febern går över. <3

Imorgon blir det fika i stan med Paulina, så ska jag förbi Topshop och köpa en supersöt mössa som jag hittade i Amanda Bergs blogg (http://amandaberg.com). :)

Ska börja laga någon mat nu iaf, ha en bra dag.
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0