A lot to do.

Goddag. Min enda lediga dag på hela veckan, får väl skylla mej själv lite som tog extrapass igår. Thats Life.
Idag har jag några saker att göra iaf. Blev tyvärr ingen fika med Nikolina eftersom hon inte mår så bra :( Krya på dej.

Jaja, idag ska jag:

 

  • Städa hos min firre.
  • Byta lakan i sängen.
  • Dammsuga.
  • Plocka upp klädsäcken med rena kläder från mamma.
  • Duscha så klart.
  • Åka och panta burkar och slänga plast förpakningar.
  • Åka till Jysk eller Fyndet och kika lite.
  • Köpa någonting gott eftersom vi kanske får gäster ikväll.

Ja, det var väl den listan. Jag får väl ta och börja nu så jag kommer igång. Nu har jag bara slöat en stund (en kl 10:40) och tittat på Vänner. :P Nu är det dags att komma igång!

Puss på er.
Christin Wigren


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Vad duktig du är din lilla hemmafru :D Tur att du hade en del o göra.. :-) Nu mår jag bättre iallafall. Hoppas det håller i sig!!



Kram

2009-10-09 @ 00:10:30
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0