Tradera

Igår tog stängningen lite längre tid än vanligt, jag och Moa som var så snabba sist! Vi blev klara 00:20 och jag missade mitt tåg så jag fick ta tunnelbanan och sedan gå från sågen, de sög ganska hårt kan jag säga.
Aja, nu jobbar jag inte förens på måndag iaf :) Skönt, och då jobbar jag lunch så de ska bli sååå skönt.


Senare ska vi till min moster som fyller år. Jag ska åka upp till handen och köpa någonting till henne också. Sen imorgon ska vi till Matte med Martin och Paui, det var jättelänge sen så ska bli skitkul :D <3

Jag sitter här och budar förfult på ett par skor jag vill ha på Tradera, Nu jävlar är det inte långt kvar, jag ska sitta här i en och en halv timme och titta så ingen budar över mej :D Haha, jag måste ha skorna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att körkortet är het ok och skorna är riktigt snygga! Fick just höra att en Mustang Shellby 1967 kostar runt 300 000 kr. Det är bara att jobba på älsklng!!!! mamma

2009-03-06 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0