Jeansjacka eller Skinnjacka?

Godmorgon.
Nu sitterj ag här i dom tidiga morgon timmarna och skriver lite igen. Eller så tidigt är det ju faktiskt inte, klockan är ju 9. idag ska jag äta frukost innan jag pallrar mej iväg till jobbet tänkte jag, fast bara för det så komemr jag väl få äta direkt.
Titti och Marias konsert igår va bra, ni är så duktiga tjejer :)

Det är lite småmolnigt nu på morgonen, men det verkar som solen ändå slår igen och jag tror det blir en solig dag idag också. Frågan är bara, Jeansjacka eller skinnjacka? Hmm. Svårt. Jag tror ändå det blir jeansjackan, det är iaf så jag har planerat mina kläder idag :D Tillsammans med mina nya fina skor som jag fick på posten igår! Wiiiie.

Nej time for breakfast.

have a nice day Ladies and Gentlemens.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Finaste Christin igår med nya skor och ny jacka :)

<3

2009-03-19 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0